
Google Analytics 4 rapport: (omgekeerde) customer journey
Om de waarde te schatten van een bepaalde flow op je website, kan het aantrekkelijk zijn om de oorsprong van je verkeer in kaart te
Artikelen en turtotials voor MKB ondernemers en marketings teams over analytics, tagmanagement en data visualisaties.
Om de waarde te schatten van een bepaalde flow op je website, kan het aantrekkelijk zijn om de oorsprong van je verkeer in kaart te
Het is geen geheim, Google Analytics ligt onder vuur in de Europese Unie en dus ook in Nederland. Dit heeft met name te maken met
In GA4 (Google Analytics 4) heb je diverse mogelijkheden om inzichten te verkrijgen. Als je in het linker menu kijkt, zie je daar twee topics
Je bent lekker bezig met het verzamelen van data, echter merk je dat veel verkeer vanuit je eigen bedrijf komt. Development die keer op keer
The sunset… Een leuke titel van een humoristisch filmpje die ronddwaalt op het internet. Het gaat over het eindigen van Google Analytics 3 (UA of
Hoe meet je een complete customer journey in GTM en visualiseer je deze in GA4, zonder gebruik te maken van datalayers? Vaak denk je te
Op 31 juni 2023, als je gebruik wilt blijven maken van Google Analytics, is het verplicht om over te stappen op GA4. Deze Google Analytics
In mijn werk houd ik me met name bezig met het opstellen van meetplannen. Dit is alles over Google Analytics, tagmanager, Looker studio, Power Bi,
Hoeveel van jouw bestaande klanten hebben toegang tot de “mijn omgeving” of de iOS/Android applicatie van jouw bedrijf? Dat is precies wat deze kpi, het