Kijk of jij klaar bent om datagedreven
te gaan werken.

Conversion rate optimisation (CRO marketing) start met data als ruggengraat. Ben jij klaar om datagedreven te gaan werken?

CRO audit op 5 punten, helemaal gratis

Start met datagedreven cro marketing

De basis is belangrijk. Om te starten met CRO-marketing en data in te zetten als ruggengraat voor je strategie, moet je weten waar de kansen liggen.

In deze growth/cro audit spit ik je kanalen door en graaf ik naar onbenutte kansen op gebied van CRO. 

Dit helemaal kosteloos en vrijblijvend. 

  • Binnen 7 dagen heb jij de audit in je mailbox
  • Ik check op de  5 belangrijkste punten voor CRO
  • Ik zet direct even de analytics basis tracking goed voor je, als dat nog niet is gebeurd
  • 85% van de bedrijven waar ik een audit voor doe, word klant
0 +
jaar ervaring
0 +
klanten geholpen
0 +
A/B testen uitgevoerd

Waarom kosteloos?

Omdat ik geloof dat als jij de mogelijkheden ziet, wij een langdurige samenwerking aan kunnen gaan.

Ook omdat ik weet dat 90% van de bedrijven enorme kansen laten liggen door diverse redenen. 

  • Niet bijhouden van data
  • Niet sturen op “quick wins”
  • Niet plannen op winstgevende projecten
  • Continu brandjes aan het blussen zijn door gebrek aan strategie
  • Dagen vullen met taken die geen of weinig impact hebben

Ligt er voor jou ook winst op deze punten:

Analytics & tracking

Meet je überhaupt data. Met deze audit check ik jouw analytics op 12 kritieke punten en stel ik hem, als gewenst, voor je in. 

Die winst heb je dan alvast. 

Gabaseerd op je branche, meet je de juiste conversies en events in je funnel?

Website toegankelijkheid, de mobiele versie van je site, pagina laad tijd en meer. Klopt het allemaal?

Duidelijke taal op je site, de juiste call to actions en overtuigende teksten. Eens?

Hoe goed scoort jouw website op de 7 punten van gedragspsycholo0gie?

Deze bedrijven gingen je voor

Waarom niet?

Een audit kan natuurlijk geen kwaad

Er zijn twee uitkomsten. Of we gaan samenwerken, of niet. In beide gevallen heb je een mooi document met tips en adviezen waar je sowieso winst mee gaat behalen. 

Antwoorden op jouw vragen

Heb jij toegang nodig tot onze software?

Ja. In ieder geval tot je analytics tool (waarschijnlijk GA4 of Adobe). In het beste geval ook tot Google Tagmanager en andere data software die je gebruikt. 

Ja. Ik geloof in het feit dat als ik je verder kan helpen, er voor ons een langdurige samenwerking in kan zitten. 

Is dit niet het geval, dan is het voor mij een kleine moeite jou op weg te helpen met CRO, growth en data.