Conversion rate optimisation (CRO marketing) start met data als ruggengraat. Ben jij klaar om datagedreven te gaan werken?
De basis is belangrijk. Om te starten met CRO-marketing en data in te zetten als ruggengraat voor je strategie, moet je weten waar de kansen liggen.
In deze growth/cro audit spit ik je kanalen door en graaf ik naar onbenutte kansen op gebied van CRO.
Dit helemaal kosteloos en vrijblijvend.
Omdat ik geloof dat als jij de mogelijkheden ziet, wij een langdurige samenwerking aan kunnen gaan.
Ook omdat ik weet dat 90% van de bedrijven enorme kansen laten liggen door diverse redenen.
Meet je überhaupt data. Met deze audit check ik jouw analytics op 12 kritieke punten en stel ik hem, als gewenst, voor je in.
Die winst heb je dan alvast.
Gabaseerd op je branche, meet je de juiste conversies en events in je funnel?
Website toegankelijkheid, de mobiele versie van je site, pagina laad tijd en meer. Klopt het allemaal?
Duidelijke taal op je site, de juiste call to actions en overtuigende teksten. Eens?
Hoe goed scoort jouw website op de 7 punten van gedragspsycholo0gie?
Er zijn twee uitkomsten. Of we gaan samenwerken, of niet. In beide gevallen heb je een mooi document met tips en adviezen waar je sowieso winst mee gaat behalen.
Ja. In ieder geval tot je analytics tool (waarschijnlijk GA4 of Adobe). In het beste geval ook tot Google Tagmanager en andere data software die je gebruikt.
Ja. Ik geloof in het feit dat als ik je verder kan helpen, er voor ons een langdurige samenwerking in kan zitten.
Is dit niet het geval, dan is het voor mij een kleine moeite jou op weg te helpen met CRO, growth en data.