PERIODE
2021
KLANT
Vodafone Ziggo
MIJN ROL
Data analist & cxo consultant
Tijdelijke ecommerce manager
OPDRACHTOMSCHRIJVING
Het in kaart brengen van de ecommerce journey voor het MKB segment. Het dirigeren van het CXO proces, aansturen van diverse teams en analyseren van de data.
Als je de Vodafone website ziet, kent men deze vooral van de zakelijke markt, en dan met name van de kleine zakelijke markt.
Het MKB en de corporates kwamen hier niet veel op voor, anders dan een lanidngspagina.
Om meer voor het MKB te doen, wilde Vodafone een online propositie hebben om zo het midden en klein bedrijf aan te spreken online internet en mobiele telefonie te kopen, zonder de tussenpersoon.
Vodafone verkoopt veel mobiele telefonie en bedrijfsinternet aan de zzp’er en kleine bedrijven.
Om mee te gaan met de markt en ook de MKB’er aan te spreken bedachten wij een propositie om bedrijfsinternet en telefonie aan te bieden via een online ecommerce journey.
Op deze manier omzeilden we de tussenpersoon.
Ik was onderdeel van dit team in diverse rollen en met diverse collega’s. Aan de ene kant was ik de ecommerce manager en verantwoordelijk voor de gehele uitrol van dit concept.
Aan de andere kant was ik aangesloten als data-analist om de complete journey in kaart te brengen en de propositie te baseren op data en cxo.
STAPPEN
TOOLS/SOFTWARE
Laten we kennismaken.
Je kan me bereiken via dit formulier, bellen op +31 613099106 of mailen via hallo@jwdenhollander.nl